جهانی علم

این وبلاگ پیرامون موضوعات موبایل و کامپیوتر و ویندوز و ویندوز 10 و آموزش نرم افزار فعالیت خواهد کرد

جهانی علم

این وبلاگ پیرامون موضوعات موبایل و کامپیوتر و ویندوز و ویندوز 10 و آموزش نرم افزار فعالیت خواهد کرد

این وبلاگ پیرامون موضوعات موبایل و کامپیوتر و ویندوز و ویندوز 10 و آموزش نرم افزار فعالیت خواهد کرد

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تصویر واقعی گوشی موبایل آیفون ۷ از اپل

تصویری در سایت چینی Weibo منتشر شده که پشت یک گوشی اپل در آینده که آیفون ۷ باشد را نشان می دهد و کاربری که این تصویر را منتشر کرده اشاره کرده که این یک تصویر واقعی است و یک نمونه تجربی و تست نیست.

در این تصویر دوربین عقب معلوم است که در کنار قرار گرفته یعنی در سمت زاویه چپ گوشی جای داده شده است. طراحی دوربین جدید پیشرفت های اساسی را نشان می دهد در کیفیت و دقت تصویر و ویدیو ، و عدسی دوربین کمی از دوربین آیفون ۶ اس بزرگتر است و با کیفیت ۱۲ پیکسل ارائه می شود امکانات دوربین بهبود یافته در نسل جدید این گوشی.

دوربین عقب آیفون 7

دوربین عقب آیفون ۷

انتظار می رود نسخه بزرگتر آیفون ۷ پلاس با دوربین منحصر به فردی و دوربین دوگانه ارائه شود و این گوشی از فن آوری های ادغام تصاویر برای ایجاد یک تصویر نهایی از طریق دو دروبین استفاده می کند. کما اینکه از تصاویر درز پیدا کرده روشن است که طراحی مکان آنت جابجا شده و همانطور که خیلی از خبرهای درز پیدا کرده از این شرکت نشان می دهد که یک رویکرد ساده از نظر اضافه کردن آنتن به روی لبه ها و گوشه های گوشی دارد.

آشکار است که آیفون ۷ یک تغییر عمده ایی در زبان طراحی فرم و ساختار گوشی را نشان نمی دهد و بیشتر تمرکز روی دوربین و پردازنده و کارت گرافیک و دیگر بروزرسانی های داخلی دارد.

سابقا شایعاتی شد از امکان مجهز شدن گوشی به خصوصیت ضد آب ، امری که همزمان با آن اپل تصمیم به حذف هدفون را داشته ، و انتظار رونمایی از این گوشی در رویداد رسانه ایی اپل در پاییز و اوایل ماه سپتامبر می رود.

سزاوار است تا اشاره ایی کنیم به سایت فرانسوی که امروز گفت نمونه اولیه برای ساختار گوشی اپل آیفون ۷ می باشد و از وجود دو اسپیکر اضافی رونمایی کرد علاوه بر غیب شدن ورودی هدفون.

تصویر واقعی گوشی موبایل آیفون 7 از اپل

تصویر واقعی گوشی موبایل آیفون 7 از اپل

  • حمید صفری
  • ۰
  • ۰

شرکت معروف کسپرسکی برنامه های رایگان و مهمی برای کاربران کامپیوتری ارائه کرده که یکی از مهمترین آنها برنامه Kaspersky cleaner جایگزین ccleaner؛ است به طوری که این برنامه کمک می کند تا از دست فایل های مضر و مخرب راحت شویم و در واقع آنها را حذف کنیم و از این طریق سرعت کامپیوتر را بالا ببرید.

چگونه سرعت کامپیوتر را افزایش دهیم

ابتداء نرم افزار Kaspersky cleaner را از این لینک مستقیم دانلود کنید و یا به سایت خود نرم افزار بروید از طریق این لینک و دانلود کنید البته وقتی وارد صفحه مربوطه شوید نرم افزارهای دیگری نیز از این شرکت میبینید که به طور رایگان در خدمت کاربران قرار می گیرد.

بعد از دانلود برنامه را باز کرده و Install را بزنید و منتظر بمانید تا نصب برنامه به طور کامل انجام شود.

Install

Install

پس بعد از اتمام نصب باید منتظر آمدن صفحه اصلی برنامه باشید همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

  • حمید صفری
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • حمید صفری
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • حمید صفری